[Reader-list] Re: FW: FOR Jos van Beurden (re: Ranabir Samaddar interview)

Jos van Beurden beurden at nwsbank.nl
Thu Mar 7 19:20:11 IST 2002

Beste meneer Riemens

Ik ga - onder de volgende voorwaarden - akkoord met opname van een Engelse
versie van het interview met prof Samaddar:
- voor publicatie krijgen prof Samaddar en ik de Engelse tekst ter inzage;
lijkt mij veel beter; misschien wil hij wat updaten.
- gebruik is eenmalig; bij elk volgende gebruik dient u mij opnieuw te
benaderen.

Gaarne uw akkoord hiervoor.

Jos van Beurden

p.s. Binnenkort komt een Engelse tekst van mijn hand uit over de kloof
arm-rijk in het tijdperk van globalisering en liberalisering. Met diverse
voorbeeldne uit Zuid Azie. Ik schreef de tekst voor een internationale
conferentie over Zorgh en Welzijn in juni a.s. Mocht u belangstelling
hebben, laat dat dan weten.