[Reader-list] Islamic fanatics hack lecturer's hand

Kshmendra Kaul kshmendra2005 at yahoo.com
Mon Jul 5 15:55:28 IST 2010

Dear Faizullah

Zabardast ghazal by Faiz and an excellent rendition by Nayyara Noor.

In this instance, seeing what Muslims have done to Islam and what Hindus have done to Dharma (and what Indians have done to India and what Pakistanis have done to Pakistan) the poem by Faiz (given below) is so relevant.

Kshmendra

Subahe Azadi  1947. Faiz

ye daag daag ujaala, ye shab-gazida sehar
vo intezar tha jiska, ye vo sehar toh nahin

ye vo sehar to nahin jis ki arzoo laykar
chalay thay yaar ke mil jayegi kahin na kahin
falak ke dasht main taaron ki akhari manzil
kahin toh hoga shab-e-sust mauj ka sahil
kahin toh jakay rukega safina-e-gam-e-dil

jawan lahoo ki pur-asrar shaharahon se
chale jo yar to daaman pe kitnay haath paday
dayaar-e-husn ki bay-sabr khwab-gaahon say
pukaratee raheen bahain, badan bulatay rahay
bohat azeez thi lekin rukh-e-sehar ki lagan
bahut qarin tha hasinan-e-nur ka daaman
subuk subuk thi tamanna, dabee dabee thi thakan

suna hai ho bhi chuka hai firaq-e-zulmat-e-nur
suna hai ho bhi chuka hai visal-e-manzil-o-gaam
badal chuka hai bahut ahl-e-dard ka dastur
nishat-e-wasl halal, -o-,azab-e-hijr haraam

jigar ki aag, nazar ki umang, dil ki jalan
kisi pe chara-e-hijran ka kuch asar hee nahin
kahan se aaee nigar-e-saba, kidhar ko gai
abhi chirag-e-sar-e-rah ko kuch khabar hee nahin
abhi garani-e-shab main kami nahin aaee             najat-e-dida-o-dil ki ghari nahin aaee
chale chalo ke vo manzil abhi nahin aaee